Bine ai venit, Cornel Rapa!

FC Steaua Bucuresti ii ureaza mult succes in tricoul echipei noastre jucatorului Cornel Rapa, care s-a alaturat marti, la pranz, lotului pregatit de catre Laurentiu Reghecampf.
Miercuri 23 Ian 2013 09:43Bine ai venit, Cornel Rapa!
Noua achizitie a Stelei a ajuns la Behanavis in jurul pranzului si, dupa ce a mancat alaturi de noii sai colegi, a sustinut o mini-conferinta de presa la hotel.

In alta ordine de idei, Steaua va disputa miercuri, 23 ianuarie, incepand cu ora 19:30 (20:30 ora Romaniei), ultima partida a Turneului „Football Impact” din Marbella, impotriva echipei maghiare Ferencvarosi TC. Jocul de pe Estadio Municipal de Marbella va fi transmis in direct de catre Look TV.

Cornel Emilian Rapa este un fundas dreapta nascut pe 16 ianuarie 1990, la Galati, care a evoluat pana acum numai la Otelul.pentru care a strans peste 120 de meciuri. Noul jucator al Stelei a devenit campionul Romaniei in 2011 si castigator al Super Cupei Romaniei in acelasi an, ultimul trofeu fiind obtinut chiar impotriva echipei noastre. De asemenea, Rapa are si cinci selectii la echipa nationala, pentru care a debutat in 2010, intr-o partida amicala impotriva Italiei.

Mai jos puteti vedea cateva dintre declaratiile acestuia:

Ma bucur ca s-au rezolvat problemele si am ajuns in cantonamentul echipei. imi doream sa ajung la Steaua si n-am stat pe ganduri cand a venit propunerea, am semnat imediat. Pentru mine era un pas gresit daca ajungeam la Steaua abia din vara, fiindca stateam degeaba sase luni la echipa a doua a Otelului. Acum ma simt mult mai confortabil.

Eu sunt galatean si tineam cu Otelul, dar daca Steaua mi-a oferit aceasta posibilitate, normal ca acum sunt stelist si voi da totul pentru noua mea echipa. Oricum, sper din tot sufletul sa devin campion cu Steaua!

Nu e o presiune neobisnuita, pentru ca fotbalul se joaca in general sub presiune. Stiam la ce sa ma astept aici, asa ca nu ma intereseaza acest aspect. In plus, nu am venit la Steaua sa ma bucur de raul cuiva! ii doresc lui Daniel Georgievski sa revina cat mai repede pe teren!

Cand nu te pregatesti in compania unei echipe, ci singur, cum am facut eu, e greu sa fii la acelasi nivel cu cei care se pregatesc in grup. Sunt dornic de afirmare si e normal sa ma gandesc si la meciul cu Ajax. Domnul Reghecampf va avea grija de mine si voi fi pregatit sa joc.

CORNEL RAPA

About gabrielcotoi

Salut, am facut acest site pentru facultate!

Posted on Ianuarie 29, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

